Hatályos: 2025. július 23-tól visszavonásig.
Szolgáltató: Elevate Marketing marketingügynökség (weboldal: elevatemarketin.hu).
Elérhetőségek: E-mail: [email protected] | Telefon: +36 50 106 5162.
Az alábbi Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit, a felek jogait és kötelezettségeit. Kérjük, figyelmesen olvassa el jelen dokumentumot. A Szolgáltató szolgáltatásainak megrendelésével, illetve a elevatemarketing.hu weboldal használatával Ön (a továbbiakban: Ügyfél) elismeri, hogy megismerte és elfogadta az ÁSZF-ben foglaltakat. Amennyiben nem ért egyet a feltételek bármelyikével, nem veheti igénybe a weboldalt vagy a szolgáltatásokat. Jelen ÁSZF nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában érhető el, nem minősül egyedi írásbeli szerződésnek.
Szolgáltató adatai
Szolgáltató neve: Elevate Marketing (marketingügynökség)
Székhely: – (székhely adatok) –
Weboldal: https://elevatemarketing.hu
E-mail: [email protected]
Telefonszám: +36 50 106 5162
(A Szolgáltató egyéb cégadatai – pl. cégjegyzékszám, adószám – a weboldal impresszumában találhatók.)
2. Fogalmak
Szolgáltató: Az Elevate Marketing marketingügynökség, mint szolgáltatást nyújtó vállalkozás.
Ügyfél: Bármely természetes vagy jogi személy, aki a Szolgáltató szolgáltatásait megrendeli vagy igénybe veszi.
Felek: A Szolgáltató és az Ügyfél együttesen.
ÁSZF: Jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum, mely a Felek között létrejövő szerződés általános feltételeit tartalmazza.
Egyedi szerződés: A Felek között létrejövő, a konkrét szolgáltatási megrendelés részleteit tartalmazó megállapodás (pl. szerződés, megrendelőlap, ajánlat elfogadása). Az egyedi szerződés eltérő rendelkezései az irányadók az adott jogviszonyra; egyéb kérdésekben jelen ÁSZF rendelkezései alkalmazandók.
3. Az ÁSZF hatálya és módosítása
3.1. Területi és személyi hatály: Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltató által nyújtott valamennyi szolgáltatásra és a elevatedge.hu weboldalon keresztül vagy egyéb távollévők közti kommunikáció útján létrejövő szerződésekre. Az ÁSZF rendelkezései vonatkoznak minden Ügyfélre, aki a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi vagy a weboldalt böngészi. A weboldal használatával az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen feltételeket .
3.2. Időbeli hatály és módosítás: Az ÁSZF 2025. július 23. napjától hatályos és visszavonásig érvényben marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF rendelkezéseit. A módosításokról a Szolgáltató a weboldalon keresztül tájékoztatja az Ügyfeleket – a változás hatálybalépése előtt legalább 11 nappal közzétéve az új szöveget . A módosított rendelkezések a közzétételt vagy az Ügyféllel való közlésüket követően válnak hatályossá. Amennyiben az Ügyfél a módosítások hatálybalépése után is igénybe veszi a szolgáltatásokat vagy használja a weboldalt, az az ÁSZF módosításainak elfogadását jelenti.
3.3. Egyedi megállapodások: A Szolgáltató és az Ügyfél között létrejövő egyedi szerződések saját feltételeket is tartalmazhatnak. Az egyedi szerződés és az ÁSZF közötti eltérés esetén az egyedi szerződésben foglalt feltételek élveznek elsőbbséget.
3.4. Irányadó jog: A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, valamint az ÁSZF értelmezésében a magyar jog rendelkezései az irányadók, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) vonatkozó szakaszaira. Továbbá irányadóak az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra és az információs társadalomra vonatkozó jogszabályok (2001. évi CVIII. törvény, Elker. tv.), valamint – amennyiben az Ügyfél fogyasztónak minősül – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések egyes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései . A jogszabályok kógens (kötelező) rendelkezései a Felekre külön kikötés nélkül is alkalmazandók.
3.5. Magatartási kódex: A Szolgáltató nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.
4. A szolgáltatások köre
A Szolgáltató marketingügynökségi tevékenysége keretében az Ügyfél részére az alábbi fő szolgáltatásokat nyújtja:
Hirdetéskezelés: online hirdetési kampányok tervezése, kezelése és optimalizálása (pl. közösségi média és keresőhirdetések menedzsmentje).
Szoftvergyártás és -fejlesztés: egyedi szoftverek tervezése és kivitelezése, különös tekintettel a mesterséges intelligencia alapú szoftvermegoldásokra, üzleti automatizációs rendszerekre, online időpontfoglaló rendszerekre, valamint ügyfélkezelő (CRM) rendszerekre.
Tartalomgyártás: vizuális és szöveges online tartalmak készítése (pl. grafikai anyagok, reklámkreatívok, szövegírás, blogcikkek, közösségi média posztok).
Megjegyzés: A fenti felsorolás példálózó jellegű. A Szolgáltató tevékenysége magában foglal minden olyan kapcsolódó tanácsadási, tervezési és kivitelezési feladatot, amely a fenti szolgáltatások hatékony ellátásához szükséges.
4.1. Szolgáltatás igénybevétele: Az Ügyfél a Szolgáltató szolgáltatásait egyedi megrendelés vagy szerződés keretében veheti igénybe. Az Ügyfél kérheti ajánlat készítését a Szolgáltató elérhetőségein, vagy a weboldalon keresztül igénybejelentést tehet. A szolgáltatás nyújtásának konkrét feltételeit (feladatleírás, határidők, díjazás stb.) a Felek külön megállapodásban rögzítik.
4.2. Teljesítés módja: A Szolgáltató a tőle elvárható szakértelemmel és gondossággal jár el a szolgáltatások teljesítése során. A szolgáltatások végrehajtása történhet távolról (online) vagy személyes egyeztetések útján, a feladat jellegétől függően. A Felek a szerződéskötéskor megállapodnak az együttműködés részleteiben, ideértve a kapcsolattartás módját, a jelentéstételt és az esetleges alvállalkozók bevonását.
4.3. Az Ügyfél közreműködése: Az Ügyfél köteles a szolgáltatás nyújtásához szükséges információkat, anyagokat és hozzáféréseket a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, valamint a Szolgáltatóval együttműködni. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy megfelelő és időben történő közreműködés hiányában a szolgáltatás teljesítése késedelmet szenvedhet vagy akadályozottá válhat, amelyért a Szolgáltató felelősséget nem vállal .
5. Hosszú távú együttműködés és hatékonyság
A Felek egyaránt elismerik, hogy a marketing és szoftverfejlesztési szolgáltatások hatékonyak és eredményesek hosszú távú együttműködés keretében lehetnek. A Szolgáltató szolgáltatásai hosszú távú együttműködésre épülnek; enélkül – azaz egy rövid távú, egyszeri megbízás esetén – a kívánt eredmények, illetve a szolgáltatás hatékonysága nem garantálható. Az ügynökségek számára is alapvető érdek, hogy ügyfeleikkel tartós üzleti kapcsolatot alakítsanak ki , így a Szolgáltató is arra törekszik, hogy Ügyfeleivel folyamatos, bizalmon alapuló partnerséget építsen ki.
5.1. Tervezés és stratégia: A siker érdekében az Ügyféllel közösen meghatározott, közép- és hosszú távú marketing célokat kell kitűzni, és ennek megfelelő stratégiát kidolgozni. A hosszú távú együttműködés során a Szolgáltató rendszeres konzultációkkal, riportokkal és optimalizálással segíti elő a kitűzött célok elérését.
5.2. Eredmények nyomon követése: A marketingkampányok és fejlesztési projektek eredményei jellemzően időbeni lefolyásúak. A Felek megállapodnak abban, hogy az eredményességet folyamatosan nyomon követik, és szükség szerint közösen módosítanak a taktikán. Az Ügyfél elfogadja, hogy az első néhány hónap során a szolgáltatás befektetés jellegű, és a jelentős eredmények sokszor csak huzamosabb együttműködés után mutatkoznak meg.
5.3. Rövid távú megbízások: Amennyiben az Ügyfél mégis csak eseti jelleggel, rövid távon veszi igénybe a Szolgáltató szolgáltatásait, tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás optimális hatékonysága korlátozott lehet. Ilyen esetben a Szolgáltató nem tud garanciát vállalni arra, hogy a rövid idő alatt a kívánt marketing vagy üzleti eredményeket maradéktalanul eléri az Ügyfél.
6. Díjazás és fizetési feltételek
6.1. Szolgáltatási díj: A Szolgáltató szolgáltatásai ellenértékeként az Ügyfél díjat köteles fizetni, melynek mértékét és ütemezését a Felek az egyedi szerződésben vagy megrendelés visszaigazolásában rögzítik. A díj kialakítása történhet átalánydíj (pl. havi megbízási díj) vagy egyszeri projektalapú díj formájában, a feladat jellegétől függően.
6.2. Árak és adók: A szolgáltatási díjak forintban (HUF) értendők és – ha a Szolgáltató áfakörös – bruttó árként tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA). A Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát, de az előre megállapodott és visszaigazolt díjakat egyoldalúan nem módosítja a szerződés hatálya alatt.
6.3. Számlázás: A Szolgáltató a teljesítési mérföldkövek vagy időszakok alapján számlát állít ki az Ügyfél részére. Az Ügyfél köteles a számlán feltüntetett fizetési határidőn belül – eltérő megállapodás hiányában általában a számla keltétől számított 8 napon belül – a díjat átutalással kiegyenlíteni a Szolgáltató bankszámlájára. A fizetés akkor tekinthető teljesítettnek, amikor az összeg hiánytalanul jóváírásra kerül a Szolgáltató bankszámláján.
6.4. Késedelmes fizetés: Késedelmes fizetés esetén az Ügyfél a Ptk. szerinti késedelmi kamat megfizetésére köteles. A Szolgáltató jogosult továbbá a szolgáltatás nyújtását felfüggeszteni, amennyiben az Ügyfél fizetési késedelembe esik, és a fizetési felszólításra sem egyenlíti ki tartozását az abban megjelölt póthatáridőig.
6.5. Költségek: Az alapdíjon felül a szolgáltatás teljesítése során felmerülő indokolt költségeket (pl. harmadik felek hirdetési költségei, licencdíjak, utazási költségek) – ha az egyedi szerződésben így állapodnak meg – az Ügyfél viseli. A Felek előzetesen egyeztetik az ilyen költségek várható összegét és viselésének módját.
7. Teljesítési feltételek és határidők
7.1. Határidők: A Szolgáltató törekszik a vállalt feladatokat az egyedi szerződésben rögzített határidőkre teljesíteni. A határidők betarthatósága feltételezi az Ügyfél együttműködési kötelezettségének teljesítését (adat-, anyag- és információszolgáltatás időben). Az Ügyfél késedelmes közreműködése esetén a határidők arányosan meghosszabbodnak.
7.2. Vis maior: Egyik fél sem felel a késedelmes vagy elmaradt teljesítésért, ha azt vis maior körülmény okozza. Vis maiornak minősül minden olyan előre nem látható, elháríthatatlan külső körülmény (például természeti katasztrófa, háború, internet kimaradás, jogszabályi korlátozás stb.), amely kívül esik a befolyásolási körén. Ilyen eseményről a felek haladéktalanul értesítik egymást, és egyeztetnek a szerződés teljesítésének módosításáról.
7.3. Átadás-átvétel: A szolgáltatás eredményeként létrejött termékeket vagy eredményeket (pl. szoftver, grafikai terv, kampányriport) a Felek átadás-átvételi eljárás keretében ellenőrzik. Az Ügyfél köteles az átadott teljesítést a megadott időn belül (általában 5 munkanap) megvizsgálni, és esetleges kifogásait írásban jelezni. Ennek elmulasztása esetén a teljesítés elfogadottnak tekintendő.
7.4. Hibajavítás: Amennyiben az átadott teljesítés hibás vagy nem felel meg az egyedi szerződésben foglaltaknak, az Ügyfél kérheti a hiba kijavítását. A Szolgáltató reális határidőn belül térítésmentesen elvégzi a saját felróható hibájából eredő javításokat. Szolgáltatásaink célja kifejezetten a hibák kijavítása és az Ügyfél folyamatainak fejlesztése; ugyanakkor a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetlegesen felmerülő problémákért vagy károkért, amelyek a szolgáltatások igénybevételéből fakadnak . Ez a felelősség-kizárás nem érinti az Ügyfél jogszabályon alapuló szavatossági jogait fogyasztói szerződés esetén.
8. Felelősségkorlátozás és szavatosság
8.1. Általános felelősségkorlátozás: A Szolgáltató a szerződéses kötelezettségeit legjobb tudása szerint teljesíti, azonban – a jelen ÁSZF-ben és a jogszabályokban meghatározott eseteken túl – kizár minden felelősséget az Ügyfelet ért olyan károkért, amelyek a szolgáltatások nyújtásából, az elkészült szoftverek vagy tartalmak felhasználásából, illetve a elevatemarketin.hu weboldal használatából közvetve vagy közvetlenül következnek. A Szolgáltató különösen nem felel a következő károkért: elmaradt haszon, üzleti veszteség, adatvesztés, közvetett vagy következményes károk, harmadik személyek igényei. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges károkért vagy veszteségekért, ideértve az üzleti hírnév sérelmét is, amelyek a szolgáltatás eredményének alkalmazásából adódnak .
8.2. Kártérítési felelősség korlátozása: A Szolgáltató szerződésszegésből eredő kártérítési felelőssége – ha jogszabály által meg nem engedetten nem is zárható ki – minden esetben korlátozott a szolgáltatási díj összegének erejéig, amelyet az Ügyfél a kárigény alapjául szolgáló szolgáltatásért fizetett. Amennyiben az Ügyfél fogyasztónak minősül, úgy a Szolgáltató kártérítési felelőssége a hatályos jogszabályok által megengedett mértékig korlátozható vagy zárható ki.
8.3. Szándékos vagy súlyosan gondatlan károkozás: A felelősségkorlátozás nem alkalmazandó olyan károkra, amelyeket a Szolgáltató szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozott, valamint nem zárja ki az életben, testi épségben vagy egészségben okozott károkért való felelősséget a jogszabály rendelkezései szerint. Továbbá, fogyasztóval kötött szerződés esetén a jelen pontban foglalt korlátozások nem érintik a fogyasztót megillető jogokat.
8.4. Szavatosság és teljesítés: A Szolgáltató vállalja, hogy a tőle elvárható szakértelemmel teljesít, de nem garantál konkrét eredményeket (pl. egy bizonyos bevételnövekedést vagy weboldal forgalmat) a szolgáltatás nyomán. Az Ügyfél elfogadja, hogy a marketingtevékenység számos külső tényezőtől függ, és a siker nem garantált. Fogyasztói szerződés esetén a Ptk. szerinti kellékszavatossági szabályok irányadóak a hibás teljesítésre: az Ügyfél kérhet kijavítást vagy megfelelő árleszállítást, súlyos hiba esetén elállhat a szerződéstől, a Ptk.-ban meghatározott feltételek szerint. A szolgáltatás jellegénél fogva azonban jótállás (garancia) nem értelmezhető, hacsak jogszabály kifejezetten nem ír elő kötelező jótállást valamely szolgáltatásra.
9. Szerzői jogok és titoktartás
9.1. Szellemi alkotások tulajdonjoga: A Szolgáltató által az Ügyfél megbízásából készített egyedi anyagok (pl. szoftver kód, grafikai tervek, szöveges tartalmak) szerzői jogi védelem alatt állnak. A Felek megállapodhatnak arról, hogy a létrejövő szellemi termékek tulajdonjoga vagy felhasználási joga az Ügyfélre átszáll a díj maradéktalan megfizetésével. Alapesetben a Szolgáltató az Ügyfél részére felhasználási engedélyt ad az elkészült művek szerzői jogi felhasználására a szerződésben meghatározott célokra. Az Ügyfél a műveket a rendeltetésszerű használat keretei között jogosult használni, azonban a szerzői minőség és a Szolgáltató személyhez fűződő jogainak tiszteletben tartásával (pl. nem törölheti a szerzői jelöléseket, ha vannak, és nem tüntetheti fel sajátjaként a művet).
9.2. Referenciák: Az Ügyfél előzetes írásbeli hozzájárulása esetén a Szolgáltató jogosult az elvégzett munkát – mint referenciát – saját marketing anyagaiban vagy weboldalán feltüntetni (például portfólió, esettanulmány formájában), kivéve ha az Ügyfél kifejezetten kéri az anonimitást vagy titkosságot az adott projektre vonatkozóan.
9.3. Titoktartás: A Szolgáltató vállalja, hogy az Ügyfél üzleti titkait, bizalmas adatait és a szolgáltatás teljesítése során tudomására jutott minden információt bizalmasan kezel. Ezen információkat a Szolgáltató kizárólag a szerződés teljesítése érdekében használja fel, és nem hozza nyilvánosságra, illetve nem adja át harmadik félnek az Ügyfél hozzájárulása nélkül, kivéve ha jogszabály vagy hatóság kötelező erejű rendelkezése ezt megkívánja. Az Ügyfél szintén köteles a Szolgáltató üzleti titkait és know-how-ját bizalmasan kezelni.
10. A szerződés megszűnése
10.1. Felmondás közös megegyezéssel: A Felek bármikor, közös megegyezéssel megszüntethetik az együttműködést, az elszámolási kérdések egyidejű rendezésével.
10.2. Rendes felmondás: Határozatlan időtartamú, folyamatos együttműködés esetén bármely fél jogosult a szerződést írásban, indokolás nélkül felmondani. A felmondási idő – eltérő megállapodás hiányában – 30 nap. A felmondási idő alatt a Felek kötelesek együttműködni a folyamatban lévő feladatok lezárása érdekében.
10.3. Azonnali hatályú felmondás: Bármely fél jogosult a szerződést azonnali hatállyal, írásban felmondani a másik fél súlyos szerződésszegése esetén. Súlyos szerződésszegésnek minősül különösen, ha az Ügyfél fizetési kötelezettségét felszólítás ellenére sem teljesíti, vagy ha a Szolgáltató a szolgáltatást indokolatlanul, többszöri figyelmeztetés után sem végzi el megfelelően. Az azonnali felmondás indokolását írásban közölni kell. Az addig nyújtott szolgáltatások díját a felmondás nem érinti; a felek kötelesek elszámolni egymással.
10.4. Elállási jog fogyasztóknak: Amennyiben az Ügyfél fogyasztónak minősül és a szerződés távollévők között (online vagy telefonos megrendeléssel) jött létre, a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján 14 naptári napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő az egyedi szerződés megkötésének napjától vagy – szolgáltatás nyújtása esetén – a szolgáltatás megkezdésének napjától számít. Figyelem: A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot teljes szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén, ha a Szolgáltató a teljesítést az Ügyfél kifejezett, előzetes beleegyezésével megkezdte, és az Ügyfél tudomásul vette, hogy a szolgáltatás teljesítésének megkezdését követően elveszíti elállási jogát (45/2014. Korm. rendelet 29. §). Elállás esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti az Ügyfél által fizetett díjakat.
11. Panaszkezelés, jogérvényesítés
11.1. Panasz bejelentése: Az Ügyfél a szolgáltatással kapcsolatos esetleges panaszait vagy kifogásait a Szolgáltató fenti elérhetőségeinek bármelyikén (e-mail, telefon) bejelentheti. A Szolgáltató a szóbeli panaszt lehetőség szerint azonnal megvizsgálja és orvosolja. Amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges vagy az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és álláspontjáról, melynek másolatát eljuttatja az Ügyfélnek. Az írásbeli panaszra a Szolgáltató legkésőbb 30 napon belül érdemi választ ad.
11.2. Békéltető testület: Fogyasztói jogvita esetén az Ügyfél jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: (pl. Budapesti Békéltető Testület – cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.). A Szolgáltató vállalja, hogy fogyasztói jogvita rendezése céljából együttműködik a békéltető testületi eljárásban.
11.3. Bírósági út: A Felek – amennyiben a vitás kérdéseket tárgyalásos úton nem tudják rendezni – jogosultak bírósághoz fordulni. A felek alávetik magukat a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes és hatáskörrel rendelkező bíróság döntésének. Fogyasztói szerződés esetén a jogvitára az Ügyfél lakóhelye szerinti bíróság illetékessége is megalapozott lehet.
12. Záró rendelkezések
12.1. Részleges érvénytelenség: Ha az ÁSZF bármely rendelkezését illetően a bíróság vagy hatóság érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak nyilvánítja, az nem érinti az ÁSZF egyéb rendelkezéseinek érvényességét. Ilyen esetben a Felek törekednek az érvénytelen rész helyettesítésére egy olyan jogilag érvényes rendelkezéssel, amely a lehető legjobban megfelel az eredeti gazdasági célnak.
12.2. Teljes megállapodás: Jelen ÁSZF és az egyedi szerződések együttesen tartalmazzák a Felek között létrejött megállapodás teljes tartalmát a tárgyban. Minden, a Felek között korábban folytatott, a szolgáltatásokra vonatkozó írásbeli vagy szóbeli tárgyalás, ajánlat vagy megállapodás jelen ÁSZF hatálybalépését követően csak akkor válik a szerződés részévé, ha azt a Felek írásban rögzítik.
12.3. Jogválasztás: A Felek kijelentik, hogy jogviszonyukra a magyar jog az irányadó. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a vonatkozó magyar jogszabályok – különösen a Polgári Törvénykönyv – rendelkezései alkalmazandók.
12.4. Jelen ÁSZF elfogadása: Az Ügyfél a szolgáltatás megrendelésével, illetve a weboldal használatával igazolja, hogy a jelen ÁSZF tartalmát megismerte, megértette és magára nézve kötelezőnek elfogadta . A Szolgáltató biztosítja, hogy az ÁSZF mindenkor elérhető a elevatedge.hu weboldalon, és onnan letölthető formában is hozzáférhető.
Kelt: Debrecen, 2025. július 23.
Elevate Marketing – minden jog fenntartva.
© 2025 Elevate Marketing. Minden jog fenntartva.